Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Hemma

Publicerad 2011-01-05 12:12:43 i Allmänt,

Ja idag så fick jag vara hemma med Max. Han hade feber igår kväll men har varit väldigt pigg idag så det är nog inte så allvarligt. Men det är tråkigt att han blir sjuk så fort han börjar på dagis igen. Känns som att det alltid måste vara någon hemma. Men vad gör man inte för sina älskade barn!

Nu ska jag erkänna något som jag tycker är riktigt pinsamt. Igår kväll va jag och Sara ute på en jätte skön promenad. Både hon och jag behövde verkligen tjata av oss. Men i alla fall så gick vi den vanliga rundan på en mil som vi brukar gå. + att jag gick hem till Sara först. Å idag vaknade jag med träningsvärk! Snacka om att man är dåligt tränad när man vaknar med träningsvärk efter en promenad. Får väl skylla på att det är snö också. Man spänner sig ju lite mer då ;)

Men imorgon får det bli att åka till jobbet igen! Då är ju R ledig så då behöver jag ju inte ta vab. Så skönt. Idag passar jag på att få lite gjort här hemma också. Det blev inte så mycket jul här men nu är jag trött på det lilla som kom in så nu har jag börjat städa ut julen. Skönt att det är över. Nu är det påsken som vi har att se fram mot! Å i april ska jag ev till Göteborg på utbildning vilket jag också ser fram mot! Håller tummarna för att 2011 blir mitt år!




*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-01-06 22:14:26

2011 kommer totally bli ditt år. Ta kontroll, var positiv o kör på. :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela