Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Fokus

Publicerad 2011-01-03 21:37:13 i Allmänt,

När man väl har bestämt sig så gäller det att fokusera på målet. Det är verkligen inte alltid så lätt men man måste försöka. Med hjälp av vänner så blir det lättare men det är ändå jag själv som ska göra jobbet. Det jag som inte ska ge upp å det är jag som ska stå på mållinjen och glänsa ;)
I huvudet har jag nu min egen målbild. Ska bara överföra den till verkligheten också.
Någon gång ska man ju lyckas så denna gången vore väl ett alldeles utmärkt tillfälle att lyckas!
Så nu jävlar nu kör vi!!!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-01-04 11:27:34

Du kommer att lyckas! Kom ihåg, 2011 är ditt år! :-) Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela