Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

110101

Publicerad 2011-01-01 23:03:03 i Allmänt,

Ja nu är första dagen på 2011 snart avklarad! Fy vad trött jag va på morgonen idag. Körde upp Roger med barnen så att jag fick sova en stund till!
Sen va det bara att bege sig in till jobbet för att inventera. Det har varit väldigt mycket 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,15,18,27,38,56,92,108 osv idag! Men vi hade faktiskt ganska så roligt också! Gillar mina jobbarkompisar! Å så hade ju chefen köpt smörgåstårta till oss också! Inte fy skam det inte. 
Det är faktiskt inte alls så tråkigt som man tror att Inventera. Bara man har någon rolig att jobba ihop med. Å det hade jag verkligen idag!
När jag kom hem så fick det bli Pizza till middag idag. Den sista på mycket länge! Har utmanat en vän så nu gäller det att ligga i! Men det kommer helt säkert att gå jätte bra bara man bestämmer sig å fokuserar på målet!
Nu är det dax att se framåt å fånga allt som 2011 har att ge! Man ska följa sitt hjärta!


*KRAM*

Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2011-01-02 02:27:21

vilken häftig blogg , besök gärna min blogg och släng in en kommentar skulle vara jätte gulligt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela