Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Varför måste ljusen blåsas ut?

Publicerad 2011-02-04 09:36:00 i Allmänt,

Ännu ett vackert ljus har nu blåsts ut. Systrarna är nu återförenade. Jag tror av hela mitt hjärta att de är tillsammans nu å jag vet att mosters saknad efter sin lillasyster har varit mycket stor.
Vi är nu än en gång lämnade med våran sorg. Tycker att vi redan hade fått våran dos så att det räckte för en lång tid framöver. Men ödet tyckte visst inte lika dant.
Det ända jag kan känna mig tacksam för är att hon slapp lida så som mamma fick göra.
Känner nu bara en stor tomhet innom mig. Kan inte fatta att även min älskade moster nu har lämnat oss.

VILA I FRID



*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-02-04 13:03:15

Usch Anna... :-( kramar

Postat av: helga

Publicerad 2011-02-07 13:29:38

Jag blir helt stum,vad är det som har hänt? Jag tänker mycket på dej och din familj, även om vi inte har så mycket kontakt så tittar jag till som tätt i din blogg. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela