Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Jobbarhelg

Publicerad 2011-02-28 09:59:48 i Allmänt,

Nu är det måndag igen å jag är ledig efter att ha jobbat hela helgen. Tycker att det är helt ok att jobba på helgen. Men nu vill jag ha helt friska barn så att man kan njuta av att ha en ledig idag.
Får bli en lugn dag hemma idag så att Max kan piggna till ordentligt igen. Hoppas på att han ska kunna gå till dagis imorgon.
Men bara för att man ska ha en lugn dag hemma så innebär inte det att man bara ska sitta å hänga i soffan. Så jag har redan städat ur kylskåpet å håller nu på att frosta ur frysen!
Det ekar väldigt tomt i kylen nu så det blir att sätta sig å planera en inköpslista.
Är ju dax att lämna de dåliga vanorna i februari å gå in i mars med med en sundare inställning!



*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-02-28 21:50:35

Heja bästa Anna!! Sunt är gott!! =D <3

Postat av: Annica

Publicerad 2011-02-28 21:50:50

Heja bästa Anna!! Sunt är gott!! =D <3

Postat av: Carro

Publicerad 2011-03-06 15:51:00

Hej! Hoppas att barnen är helt friska nu, känns som om det bara går runt och runt på dagis ibland. Kram Carro

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela