Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

En trevlig kväll

Publicerad 2011-02-13 19:39:00 i Allmänt,

Igår så va jag på en jätte trevlig tjejfest!
Vi va sex tjejer som träffades hemma hos Mia. Som bjöd på snittar och moserat vin när vi kom å lite senare En jättegod middag!
Det blev mycket tjejsnack å många skratt. Jag får väl be om ursäkt för mitt och Carros Willys snack också. Nästa gång lovar vi att träffas ett par timmar tidigare så att vi har det avklarat innan!

När alla va mätta och nöjda så tog vi en taxi in till stan. (Efter att  först ha stått å frusit vid stationen utan att det kom något tåg ) Men till stan kom vi i alla fall. Där hamnade vi på Harrys å svängde våra lurviga i några timmar!

Tack tjejer för en toppen kväll!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela