Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Sur

Publicerad 2011-08-29 18:50:49 i Allmänt,

Jag beställde lite varor i från Ellos för några veckor sedan. Jag har fotfarande inte sett röken av dom ;( De är skickade till Bodafors istället. För på något lustigt sätt så har det ändrats på min adress så på Ellos så står det att jag bor där!!! Hur det nu bara kan ändra sig till det. Jag har ringt till dom ett par gånger nu men än har inget paket dykt upp. Det ändå lustigare är att fakturan har kommit till mig å på den står det rätt! Dom ska ju inte tro att jag tänket betala för varor som jag inte äns har fått!!!!
Blir till att ringa dom imorgon igen. De kan ta tillbaka sina grejer för jag vill inte ha med dom att göra mer!
Så aldrig mera ELLOS för mig i alla fall!



*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela