Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Tacksam!

Publicerad 2010-09-25 21:51:40 i Allmänt,

För några dagar sedan så frågade Sandra på sin blogg vad folk va tacksamma för. Nu tänkte jag tala om lite vad jag är tacksam för!

* Nummer 1 på den listan är mina två underbara pojkar.
* För att de finns hos mig och friska.
* Min underbara sambo som jag älskar av hela mitt hjärta.
* Min familj, pappa, Tomas och Andreas med familjer.
* För att jag fick ha min mamma hos mig i 30 år även om jag önskar att hon fanns kvar än.
* För mina underbara vänner både gamla och nya.
* För att jag är frisk.
* Att jag har jobb.
* För att jag vet att det finns mäniskor som älskar mig.
* För att i en svår tid i mitt liv ha fått lära mig vad äkta vänskap är.





Finns massor att vara tacksam för å massor av punkter att lägga till listan. Men det får räcka för idag!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-09-25 23:03:57

Anna, jag är glad att få vara din vän och jag älskar dig för att du är du och jag finns här närhelst du behöver mig!! Puss å kram!! =)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-26 11:17:09

JÄTTEBRA ANNA!!! Ibland får man ta sig i kragen, vända på steken o se vad man faktiskt har att vara tacksam över även om det är jättejättesvårt. Men allt som oftast så har man det faktiskt ganska bra iaf på något plan. O gällande ekonomin så var det ngn som sa att om man bara har ett par kr drällandes hemma någonstans så har man ändå mer pengar än de flesta på planeten.



Jag är glad att våra vägar har korsats igen efter POK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela