Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Så skönt!

Publicerad 2010-09-29 22:07:27 i Allmänt,

Idag vaknade lilleman med en temp på 36,7! Så skönt att febern gav med sig så fort.

Idag har jag haft en ledig dag och som vanligt har jag ängnat ganska mycket av den dagen åt att städa. Känns som att man alltid städar när man har en ledig dag. Men det är ju skönt att man har något att göra ;)

I eftermiddag så blev det en liten vända in till Jönköping. När vi hade besökt några affärer och varit och ätit så gjorde vi ett besök i en gansk ny lekpark i Kålgårdsparken. Hade gärna tagit lite kort för det är en ganska annorlunda lekpark men just idag så hade jag åkt ifrån min telefon hemma å Rogers minne i hans mobil är fullt. Får helt enkelt åka dit snart igen!




* tror Roger hoppas på att det ska se ut så här när jag städar *


 * detta är nog närmare sanningen ;) *

*
KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela