Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Motionstips!

Publicerad 2010-09-23 15:08:54 i Allmänt,

Börja med att plocka fram en barnvagn och skaffa fram ett barn som kan åka i den. Ge dig sedan ut i skogen men strunta i de vanliga större stigarna som du brukar använda å välj istället mycket små stigar som nästan är helt igen växta gärna med mycket ris och stora stenar i vägen! Man får både motion och styrketräning på en och samma gång. Mycket praktiskt å har man tur springer man även på en och annan gul liten svamp i skogen!

Är hemma med Max idag. Han har fått ögoninflammation igen så inget dagis för honom inte. Han som verkligen skulle behöva gå till dagis! Igår när jag lämnade honom så började han gråta redan när vi parkerade vid dagis. Å när jag skulle knäppa loss honom så slog han efter mina händer för att jag inte skulle komma åt spännet ;( Det gör verkligen ont i hjärtat när han blir så ledsen men jag vet ju att det kommer att bli bättre bara han kommer in i det å han slutar ju gråta så fort jag går där ifrån.

Max började dagen väldigt tidigt idag. Så vid nio tiden va han så gnällig att jag satte honom i vagnen och gav mig ut i skogen i jakt på kantareller. Har några ställen som jag brukar gå till men tyvärr så är det fler som kan dom ställena så det gäller att ha tur. Det va ganska avplockat idag. Så jag bestämde mig för att kolla på ett annat ställe som jag inte varit på på flera år. Är verkligen inte smidigt att ta sig dit med barnvagn. Men är man tillräckligt envis så klarar man det mesta. Å det va en vinstlott! Hittade en hel del ganska stora kantisar där. På vägen hem så mötte jag en farbror som hade hittat massor å han va snäll å gav mig en del av det han hittat. Så nu får det bli kantarellmackor till kvällsmat idag.


*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-09-24 08:27:48

Gott med kantareller!!! =)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-24 13:30:10

MUMS!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-27 02:52:39

Haha roligt inlägg :D Själv skulle jag göra kantarell tortilla, du vet sån spansk tortilla iaf ♥ Råkade hamna på din sida, skall göra min tortilla med kantareller & kommer bli värsta LCHF maten, så lol, man kan ha barn & hela köret också, men går också bra med vanlig diet hahahhahaa :)

Postat av: Eva Guillén är BlatteBella.Se

Publicerad 2012-08-27 02:54:34

Oj glömde lämna adress....... d var jag som skrev om tortilla med kantareller & diet :) haha din diet lät så roligt ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela