Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Jag lever!

Publicerad 2010-09-12 16:55:34 i Allmänt,

Tänkte bara tala om att jag lever ;)
Har tyvärr ingen dator för tillfället men hoppas på att det ska lösa sig snart.

Max har nu börjat på dagis och trivs jätte bra! Jag har börjat jobba igen. Mjukstartade med att jobba en dag å sedan vara ledig i tre. Men nu har jag jobbat hela helgen å passade på att låna datorn på jobbet för att tala om att jag lever.

Igår gjorde vi ett besök på husvagnsmässan på Elmia. Va kul att se alla stora husvagnar och husbilar. En del är ju helt sjukt lyxiga. Finns ganska många som man hade velat ha men har inte så mycket pengar att lägga på något som man bara använder några veckor om året.

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: helga

Publicerad 2010-09-14 17:06:44

Hej. Vá roligt att "höra" av dej.Ni kanske ska sälja huset och bosätta er mobilt.Tänk va skönt, flytta efter solen t.ex. Har Max stöd av storebror på dagis,går de på samma avdelning ? Ha det så gott Helga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela