Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Igår

Publicerad 2010-09-28 22:14:16 i Allmänt,

Igår va det den 27 september. Vilket betyder att det va tre månader sedan mamma lämnade oss. Det är så himmla konstigt att hon inte är här hos oss längre. Jag saknar henne så. Har haft en ganska tuff tid ett tag nu när det har varit väldigt jobbig och jag har haft väldigt lätt för att gråta.
Denna känsla att man ska vakna snart och det bara är en ond dröm hur länge ska den finnas där? Tre månader känns som en väldigt kort tid å en väldigt lång tid på en och samma gång.
Jag saknar verkligen min bästa vän.



*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-28 22:37:17

Det tar lång tid men blir lite bättre lite i taget.

Postat av: Anki

Publicerad 2010-09-28 23:23:51

Ingalill gav så mycket glädje och kärlek. Hon brydde sig om...så det är inte konstigt att vi saknar henne så enormt, det värker i bröstet. Hon fattas oss!! Vi fortsätter leva livet, men vi har henne ständigt i våra tankar.<3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela