Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Äntligen!

Publicerad 2010-09-19 17:07:55 i Allmänt,

Tack Jens för att du fixat min dator!
Jag har äntligen dator igen å det känns verkligen mycket bra!

Igår va vi på 4H-gårdens dag på Vissmålen. Det va tyvärr inte så roligt väder men vi kollade på djuren gick tipspromenad och Noa red ponnyridning. Träffade en gammal klasskompis där å det är ju alltid kul!
Noas bästa komentar när han red va "mamma vad är det som gungar?" Så söt!

På kvällen så åkte Roger till Björnholmen å jag fick besök av underbara Ida!!! Vi hade som vanligt massor att prata om å mycket att skratta år. Jag tror även att Noa är lite kär i Ida ;) Han började prata om henne å fråga när hon skulle komma redan på morgonen.
Fick bolla en hel del tankar och ideer som jag har med henne å det kändes väldigt bra. Känner mig just nu ganska säker på en del saker som innan har varit ganska jobbiga för mig. Så tack älskade vän för att du finns! Tyvärr så gick ju klockan väldigt fort och helt plötsligt så va klockan ett å det va dax för Ida att åka hem. 



*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela