Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Vet inte....

Publicerad 2010-10-09 21:52:29 i Allmänt,

.... riktigt.
Har inte så mycket att skriva just nu. Finns massor av tankar och funderingar på massor av saker men har svårt att få över dom till ord.

Igår fick vi veta på jobbet vilka som får följa med till den nya Willy's butiken på a6 och vilka som blir kvar. Det va inga större överraskningar där. Hade väl räknat ut de flesta innan det kom ut. Men det blev en väldigt konstig känsla på jobbet efter det mötet. Går inte riktigt sätta ord på vad det va men konstigt va det.

Har fått kontakt men en gammal kompis å måste bara skriva att jag är så imponerad av vad han har lyckats med! Önskar honom verkligen all lycka!

Idag har vi varit i Ingatorp och firat min pappa och min moster som båda fyller år på tisdag. Det va mycket trevligt att träffas lite. Förra gången vi träffades allihopa va på mammas begravning så detta behödes verkligen. Att få träffas under trevligare omständigheter!

Nu är det snart dax att krypa i säng för imorgon väntar en heldag på Jobbet!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela