Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Nu är vi på g!

Publicerad 2010-10-21 08:55:04 i Allmänt,

Annica och jag har bestämt oss för att göra tomtar och bockar i granris för att sälja. Igår träffades vi och satte oss för att planera lite. Det kommer att finnas en stor och en liten bock och en stor och en liten tomte. Vi kommer också göra kransar om någon är intresserad av det! Planen är att de ska vara leveransklara till första advent. Är någon intreserad så är det bara att höra av sig! Kommer att lägga upp bilder på dom framöver. Men vet man med en gång att man vill ha en eller flera så är det bra att komma med beställning omgående ;) Vill man vera priser så är det också bara att höra av sig!
Hoppas att vi får in lite beställningar nu då!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-10-30 15:41:01

Ryktet gör gällande att det ska bli ett zumba-pass till den 27e november så jag hoppas att jag inte är sjuk då med. Hade varit skoj o testa i helgen men just nu är det survivalmode som gäller. Balansera Irma o tentaplugg i en dimma upplättad av värktabletter. Tjoho.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela