Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Joobbigt ;(

Publicerad 2010-10-04 21:58:10 i Allmänt,

Vissa dagar är verkligen jobbigare än andra. Just nu så känner jag att jag aldrig kommer ifatt mig riktigt. Finns så himmla mycket som skulle behövas göras men tiden och orkan finns inte riktigt där. Kanske inte så konstigt med tanke på att sorgen efter att förlorat mamma fotfarande är ett öppet sår. Men jag känner ändå att det måste hända något snart annars så kommer jag inte att orka.

Idag har Max haft en väldigt jobbig dag då han har velat att jag ska bära på honom hela tiden. Så fort jag tänkt tanken att sätta mig med honom i knäet ett sätta ner honom på golvet så har han brytit ihop och skrikigt hela tiden. Inte lätt att få något gjort när det går en liten kille precis bakom och gråter hela tiden.
Hoppas på en bättre dag imorgon!

Va på öppna en sväng på förmiddagen. Va trevligt som vanligt och så fick jag träffa Annica som jag inte träffat på hur länge som helst! Nu måste hon och jag böörja planera inför julen. Ska göra granbockar, tomtar och kransar till försäljning. Så är ni intresserade så säg till!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela