Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Jag vet!

Publicerad 2010-10-19 20:00:58 i Allmänt,

Fy vad dålig jag har varit på att skriva! Ska försöka skärpa mig lite.

Hela förra veckan va jag hemma med en sjuk Max. Han hade över 40 i temp i tre dagar. Inte alls roligt. Vi tror att det är tänderna han blir så sjuk av den lille plutte.

I fredags så va Noa och jag på cirkus. De hade 8 stycken svarta shettisar som va så söta! Hade gärna snott med en hem! Noa tyckte det va väldigt spännande första gången på cirkus. Men han gillade inte clownen. Han kom in och tjoade å grejade sen frågade han barnen om han eller hon (cirkusdirektören) skulle gå ut. Alla barn skriker hon medans Noa mumlar "mamma jag tycker han ska gå ut!" Jag kunde inte låta bli att skratta. När det va paus så fick barnen rida men Noa talade om på en gång att rida ville han inte. När jag frågade vad han ville göra så svarade han snabbt "köpa godis" Vi hade i alla fall en trevlig kväll på cirkusen tillsammans men Annelie, Olle, Willma, Annica och Elona! Å de som jobbade på cirkusen va verkligen duktiga!

På lördagen kopplade vi dit Adde och körde mot Ingatorp. Inget mer campande i år. Men jag längtar till nästa sommar! Hoppas på semester med familjen Skog/Fridell på Sturkö! Vi hade så himmla kul där i år! Så nu är Adde parkerad i sitt garage! Blev bara en snabbvisit hos pappa eftersom han skulle iväg på eftermiddagen. När vi kom hem så fortsatte Roger att klippa våran häck vilket va väldigt behövligt. Han hade på börjat det dagen innan.

Söndagen blev en toppendag! Ida och Jens va här och hälsade på. Mycket trevligt men som vanligt gick tiden för fort! Noa hade även Elona här hela dagen. Vilket va mycker poppis å som han har tjatat om att hon ska komma å leka. De lekte jätte bra hela dagen och rök bara ihoop en gång men det gick över väldigt fort. Vi avslutade sen dagen med en liten skön promenad tillsammans hela familjen. Å på vägen lämnade vi tillbaka Elona också vilket Noa inte gillade riktigt.

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela