Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Smärta :(

Publicerad 2010-05-03 21:09:05 i Allmänt,

Det finns flera olika typer av smärta.
Den jag känner är den att se en människa som jag älskar må dåligt.
Att se hur gnistan i ögonen lyser svagare och svagare. Se hur kroppen blir minder och mindre. Att orken inte finns där längre. Se viljan men sorgen över att inte orka. Se tårarna rinna. Att sitta där och inte kunna säga att det kommer å bli bra. Den smärtan är nog det värsta jag någonsin har varit med om. Att veta att liver kan vara så fuktansvärt orättvist. Varför? Varför våran familj, varför min mamma, varför mina barns mormor.
Jag älskar dig mamma å önskar att jag kunde göra allt bra.
Du är min bästa vän.

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-05-03 22:02:18

Vet inte vad jag ska skriva egentligen för inget kan ju ta bort din smärta ändå.... Livet kan vara så himla orättvist... Kan bara säga att jag finns här, närhelst du behöver, för dig, alltid. Många kramar vännen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela