Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Zzzzzz

Publicerad 2010-03-22 07:26:11 i Allmänt,

Jag är SÅ trött! Stackars lille Max mår inte alls bra. Ska ringa bort till bvc å höra om de kan kolla öron och hals på honom. Nu va det tredje natten på raken som han hae gråtit sig igenom nästan hela natten. Han gråter, somnar, vaknar och gråter om vartannan hela natten. Blir inte mycket sömn för föräldrarna i detta huset inte.
Å jag skulle verkligen behöva sova! Men tycker så synd om lille man. Tur att Noa nu mera sover som en liten stock på nätterna. Han vaknar inte i första taget. Där i mot så är han uppe ganska tididig på morgonen. Brukar vakan någon gång mellan fem och halv sju.
Just nu ligger Roger och Max å sover. Jag funderar på om jag ska göra lite frukost till Noa och mig. Noa sitter här och kolla på firma fantasiflytt och leker med Noa´s ark ;)
Å imorgon fyller Noa 4 år!!!



Så här känner jag mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela