Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Var är solen!

Publicerad 2010-03-17 08:16:20 i Allmänt,

Idag va det inte alls så soligt och fint. Fast inte så kallt heller! Men det har kommet lite snö under natten, inget som jag vill ha nu! Jag har verkligen älskat denna härliga vinter mad massor av snö men nu får det gärna försvinna! Å all is på vägarna smälta bort!
Nu är det snart dax att göra oss färdiga för att traska ner till dagis och lämna Noa. Max har ingen feber nu på morgonen i alla fall. Hoppas att det håller i sig! Men han hostar en del plutten ;( å blir så ledsen när det river i halsen på honom. Men ska bädda ner honom i vagnen så att han får sova lite och hoppas på att det går över fort.

 JAG vill se solen idag med!


Hoppas den kikar fram!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-03-17 15:19:39

Solen kom fram!! Härliga sol!! =)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-17 17:53:11

Såg vi solen? Jag kommer inte ihåg. :-S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela