Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Träning!

Publicerad 2010-03-31 20:31:52 i Allmänt,

Igår va jag och tränade för första gången på nästan två veckor. Å det kändes så himla skönt! Va ett nytt pass på body pumpen. Det va tyngre än det gamla men kändes riktigt bra. Roligt att göra lite annat. På spinningen hade vi en annan instruktör denna gången. Tyvker verkligen om att träna för Ewelina men det är också kul att testa några andra ibland. Alla är ju så olika.

På förmiddagen va min jobbarkompis Johanna här på besök med sin lilla tjej Ebba. Det va alldeles för länge sedan vi träffades. Tiden går ju så himla fort. När vi gick hem från jobbet så sa vi att vi skulle träffas jätte mycket men så har det tyvärr inte blivet. Får försöka skärpa oss lite på den fronten. Vi passade också på att gå en härlig promenad runt Tryggarp å så va vi och hämtade Noa på dagis. När vi kom dit så kom han fram till mig och frågade ¨mamma vem går du med?¨ Han är så söt min stora kille!

Idag så har det varit promenader på programet. Annica och jag tog sällskap ner till dagis och lämnade de stora. Sen så bestämde vi oss för att gå runt Snuggarp men på andra hållet. Träffade Marie utanför Pärlan och tog sällskap med henne en liten bit. Blev stående utanför hennes hus och tjöta ett tag innan vi kom vidare. På vägen hem så gick vi runt Tryggarp också å vih hundklubben kom vi ifatt Ingla som också va ute å promenerade så vi tog sällskap med henne hem. Kul att tjöta lite!

Igår fyllde min kära bror Andreas 33 år och idag fyller min kära svägerska Sandra 31 år ett stort grattis till er båda!



*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-31 20:49:49

Hejja mig! :-P



Tack Anna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela