Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Nytt

Publicerad 2010-03-16 20:45:30 i Allmänt,

Det blev ett varv runt Tryggarp innan jag hämtade Noa på dagis. Va jätteskönt att komma ut och rör på sig lite! Å njuta av den härliga vinter/vår solen. Synd bara att vägarna är så dåliga. Halt och isigt över allt. Men man får ta det lite försiktigt så går det ganska så bra ändå. Trodde jag va sen till dagis men va där tio minuter innan utsatt tid! Sen va det bara att traska hem. Det går ju inte dra snow racer längre så nu är det stå brädan som gäller igen. Vilket Noa tycker är roligt men ganska jobbigt för mig men det blir ju bättre ju mera is som försvinner från vägarna!
När vi kom hem så va det dax att börja laga middag som idag blev köttfärspizza! Tror att alla blev nöjda med det.
Vid fem hämtade jag Annica och vi åkte till Tenhult för att träna. Idag va det body pump och spinning som stod på programmet. Jag har sträckt mig i höger arm och har väldigt ont i handleden. Inte alls roligt. Har använt handleds stöd hela dagen för att vila den. Men body pumpen gick så där idag men jag kämpade på ganska bra ändå. Gjorde så gott jag kunde men fick köra med lite lättare vikter. Spinningen gick istället kanon bra. Va ett nytt pass idag å det känndes riktigt bra. Nu känns det att man har kommet igång å vågar utmana sig själv mycket mer än vad man gjorde i början.

När jag kom hem så va det en kinkig liten Max här hemma som också har fått lite feber. Hoppas att han inte blir sämre nu bara.

Hoppas också att mamma pigga på sig lite igen. Hon är tyvärr inlagd på sjukhuset igen. Min älskade mamma. Den finast människa jag känner. Å vad jag önskar att hon hade fått vara frisk men livet är ju tyvärr inte alltid rättvist.

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela