Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Min lille mammagris

Publicerad 2010-03-31 20:42:26 i Allmänt,

Min lille Max är just nu inne i en fruktansvärt mammig period. Inte alls roligt ;( Han vill att jag ska bära på honom hela tiden och jag kan knappt gå en meter utan att han skriker för full hals. När jag försöker göra något så står han och håller i mina ben och skriker. Så det blir inte mycket gjort här hemma.
Frågade när jag va på bvc träff i måndags vad man kan göra så tyckte bvc sköterskan att jag skulle vara glad och stolt för att det bivisar att han är trygg hos mig men jag håller inte med henne för detta är verkligen jobbigt för alla inblandade.
Så håll tummarna för att det går över snart! 
 
*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sara Hägg

Publicerad 2010-03-31 21:12:50

Ja Anna...förstår att det e jobbigt! Man blir ju nästan lite "kvävd" till slut! Även om man inte tror det så kommer det gå över..men det är svårt att tänka på när man är mitt i det :(

M har ju sin fina teori ;) men lite rätt har hon...haha men man behöver ju inte visa det med panikskrik varje gång mamma lämnar rummet!! Go Anna!! Skönt för dig att du kommer iväg och tränar några dagar i veckan... Kram till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela