Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Mamma 60 år!

Publicerad 2010-03-25 20:59:22 i Allmänt,

Igår fylde min älskade mamma 60 år! Hon hade valt att köra lite öppet hus. Jag och barnen kom dit vid halv tolv och då hade de första gästerna redan kommet. Det va en rolig och trevlig dag tillsammans med många nära och kära! Träffade moster och morbror, ett par farbröder och massor av andra människor som funnits i mitt liv så länge jag kan minnas.
Även Malin va och gratulerade mamma och passade även på att gratta Noa samtidigt. Gissa om Noa blev glad när även han fick lite uppmärksamhet. Han försökte få med sig mormor flera gånger å leka. Men hon hade ju massor av gäster att umgås med!

Tack alla som gjorde mammas 60 årsdag till ett underbart minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela