Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Inget bra samarbete!

Publicerad 2010-03-17 20:59:01 i Allmänt,

När jag lägger in tvätt i maskinen så står Max där och plockar ut allt igen ;) Min lille hjälpreda är inte så bra på detta med samarbete. Hoppas att han blir bättre på det när han blir större.

Har haft  en härlig dag! Gick ner och lämnade Noa på dagis sen så blev det ett varv runt Snuggarp, ett stopp på konsum och vägen runt Tryggarp hem. Som sällskap hade jag Annica och Sara å självklart våra små i sina vagnar. Å solen fick jag också se! Sandra den va i Forserum!!!
När jag kom hem så fixade jag till lite mat å grejade lite. Sen va det dax att klä på mig och
Max för att traska ner till dagis och hämta Noa. I sällskap med Annica så klart :)
På vägen hem så fick vi även med Sara som hade planerat att gå runt Tryggarp. Hon vek av vid kyrkan på förmiddagen så det va hennes tur att traska runt där på eftermiddagen!

När vi kom hem så käkade vi lite god Tacosoppa å efter det så stack Roger iväg för att träna lite. Å jag rotade fram en stor kasse med kläder som Noa hade när han va liten för att se om det fanns något som passade Max. Hittade ganska mycket å lite nostalgi bliv det med. Noa tyckte också att det va spännande när jag talade om att han hade haft dom kläderna när han va liten.

Nu är det dax att kolla lite på tv med innan jag ska nana kudden!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela