Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ingen vanlig dag!

Publicerad 2010-03-23 20:39:51 i Allmänt,

Den 23 mars 2006 klockan 23,49 föddes det en underbar söt liten kille. Hans föräldrar valde att kalla honom Noa!

Nu har redan fyra år passerat ocn Noa fyller år idag. Vi väckte honom vig halv sju med sång och paket. Den bästa paketern va helt klart en sparkcykel som han har önskat sig jätte länge. Roger hade tagit ledigt dagen till ära för att vi skulle kunna ägna hela dagen åt födelsedagsbarnet. Så vih halv tio gjorde vi oss färdiga och packade in hela familjen i bilen och begav oss in till Österängen och Monkye Town. Det va väldigt lugnt där idag vilket passade Noa alldeles utmärkt. Det blev många timmars lek och bus där. Vilket även Max tyckte va väldigt roligt. Gissa hur kul en 10 månaders kille kan ha i ett boll hav! När Noa till slut ville åka där ifrån så blev nästa stopp McDonalds som Noa hade bestämt att det skulle bli. Max hade somnat i bilen så han fick sitta kvar där.
När maten va avklarad så åkte vi till leksaksaffären. Eftersom det va Noas dag så fick han bestämma vad vi skulle göra. Efter det så blev det en vända till Ica maxi. Där hittade Noa fina kläder med Blixten Mcqueen på som han ville ha och man kan ju inte neka ett födelsedagsbarn ;)
Känns som att Noa är mycket nöjd med dagen, vilket va meningen att han skulle vara.

Fatta vilka smärtor jag låg med nu för fyra år sedan! Den förlossningen vill jag inte uppleva en gång till!

Fick idag också veta något väldigt roligt! Ett stort GRATTIS till de berörda!



Min fina stora kille. Jag älskar dig!

Kommentarer

Postat av: Sara Hägg

Publicerad 2010-03-23 20:57:05

Vad härligt att höra att Noa fick en sån fin födelsedag!! Kan tänka mig att han är nöjd =) Ja, men visst är det otroligt vad tiden springer iväg.. Många kramar till er!

Postat av: Annica

Publicerad 2010-03-23 23:40:04

Du får allt visa upp Noas fina presenter oxå!!!=) Låter som han hade en härlig dag!!=) Kramisar

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-24 06:54:45

Ni är välkomna när ni vill!

Postat av: Annica

Publicerad 2010-03-24 10:55:36

Tackar vi för!! =) Vet inte om jag ska gilla att du handla kläder på maxi till Noa eller inte om man säger så....Undrar om vi inte köpt samma där.... Troligtvis e det så...=/ Inget å göra åt i så fall, får vi hitta på nåt annat!!! Huvudsaken är att han e nöjd å glad!! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela