Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Helgen!

Publicerad 2010-03-15 21:13:32 i Allmänt,

Tar som vanligt slut alldeles för fort. Lördagen tillbringade jag på Willy´s. Är ganska kul att komma in och jobba lite. Denna helgen jobbade Anna-Sara som alltid är rolig att träffa och umgås med. Det va en ganska lugn lördag så vi slet inte ihjäl oss precis. Hade sett fram mot att träffa och jobba ihop med svägerskan Mia med men hon hade tyvärr blivet sjuk så hon va inte där :(

På kvällen va det dax för finalen av melodifestivalen. Av finalisterna så va Salem al Fakir min favorit men det va Anna Bergendal som tog hem segern. Hoppas att det gå bra för henne i Oslo med!

På söndagen så packade vi in familjen i bilen och åkte till Ingatorp och hälsade på mina föräldrar lite. Passade även på att åka till Björkeberg och hälsa på Min gamla vän Jessica. Hon fick en liten kille i Januari som jag va nyfiken på. Han va SÅ söt den lille man. Lämnade även en stor kasse med kläder till honom. Max har ju hunnit växa ur en hel del vid det här laget! Roger och Max va också med dit och hälsade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela