Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Förberedelser!

Publicerad 2010-03-21 20:29:55 i Allmänt,

Vi hoppade över öppna på fredagen och tog det lite lungt hemma tills Roger kom hem från jobbet. Då packade vi in hela familjen och åkte in till a6 för att inhandla lite födelsedagspresenter till Noa. Min lille kille fyller ju snart fyra år! Kan inte fatta att han är så stor.
Vi började med att äta lunch på Mc Donalds. Noas val! När vi satt däe så skulle jag flytta min stol lite och klämde mitt vänstra pekfinger ganska rejält. Gjorde skit ont. Så nu har jag ett sår och en stor blåsa på fingret :(
Sen så började vi jaga presenter och hittade vad vi skulle ha tag i. Tror att Noa kommer bli jättenöjd med sina paket!
Vi avslutade med en lugn och skön hemma kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela