Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

En gammal vän!

Publicerad 2010-03-15 21:23:49 i Allmänt,

Idag så har jag haft besök av Camilla, hennes tre månader gammla son Sixten och hennes boxer tik Elsa! Vi hade som vanligt ganska mycket att prata om. Känns lite konstigt att vi träffas så sällan nu för tiden. När vi slutade skolan så va vi oskiljaktiga. Vi umgicks verkligen jämt. Bodde till och med ihop ett tag. Å det va hon som fick oss att flytta till Forserum. Tänk vad kul vi hade!
Vi tog också en promenad ner till dagis och hämtade Noa.

I eftermiddag så har vi varit inne i stan och  tagit kort på Noa inför hans fyra års dag. Han måste ju ha sin bild i tidningen med!
Blev även en liten sväng på stan där vi hittade jätte söta kläder till Max och Noa fick välja på en tröja på HM eller något i leksaksaffären. Ni kan väl nästan gissa att det blev något från leksaksaffären. Jag inhandlade mig även en uppsättning träningskläder! Å så blev det en vända till Ica Maxi för att handla lite också!

Nu ska jag snart nana kudden! Ha en skön kväll!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-03-15 21:42:51

Är det väl Camilla vi ska tacka för att vi hittade varann igen! Även om det e som du säger att vi nångång ändå hade gjort det, men man vet ju inte när det hade skett.......! Såg när ni gick från dagis, jag kom upp gångvägen precis när ni gått förbi!!!=D

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-16 07:32:23

Synd att vi missade dig! Kollade om du hade gått när vi gick förbi dig! Vi kom på att vi skulle gå i sista minuten.

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-03-18 17:36:18

Söta du :-) Vi får se till att ses OFTARE!!! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela