Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Den arga 4 åringen!

Publicerad 2010-03-22 20:42:31 i Allmänt,

Hämtade Noa på dagis och frågade honom om han ville åka till Jönköping eller Nässjö. Han valde Nässjö så det fick det bli. Började på apoteket. Fick en parkering precis utanför så Noa och Max fick vänta i bilen. Hämtade Max Ventolin å sen så åkte vi till kvantum för att handla lite.

Gick bra ända fram till kassan. Noa ville ha ett Pringles rör vilket han också fick. Men.... sen kom vi till kassan och jag råkade lägga upp det på bandet vilket han ville göra. Så då vad det igång. Han skrek för full hals. Lagom kul! Jag betalade och packade ner alla varor utom hans rör. Han satt i kundvagnen och skrek. Jag tog röret och frågade om han skulle ha det å det ville han. Sa då till honom att sluta skrika. Han tystnade, tog röret och började skrika igen! Vilket lädde till att jag tog det ifrån honom och gick till kassan å lämnade tillbaka det.
Gick sen ut med ett gall skrikande barn i vagnen. Max såg mest förvånad ut :) Noa skrek och när vi kom till bilen så hoppade han ur vagnen och började springa tillbaka till affären igen medans jag lyfte in kassen i bilen. Jag sprang efter honom och bar tillbaka honom till bilen. Satte honom i hans stol och spände fast honom. Han spände loss sig lika fort *suck* Han va så arg! När vi kom iväg så sa han tjurigt ¨jag vill inte ha dig mamma¨ nä vad bra då vet jag det svarade jag. När han sen hade funderat lite så sa han ¨jag VILL ha dig mamma¨
Det är inte alltid lätt att vara liten!

Sen kom jag på att jag ville ge mamma något fint på 60 års dagen från barnen. Min ide va ett silver hjärta men mormor ingraverat på. Hoppade in på Kom in guld men han som jobbade där va skum och så gick det inte fixa så fort så jag struntade i det. Åkte istället till Smycka och pratade där med en jätte trevlig tjej som visste vad det innebara att göra kunder nöjda. Det va ganska mycket att göra det så om en vecka så skulle det vara färdigt men hon fixade lite och vips så kan jag hämta det på onsdag när jag och barnen åker för att fira mamma! Hoppas att hon kommer att gilla det!

Nu är det bäst att jag slår in paketen till Noa! Han fyller ju imorgon!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-03-22 20:53:38

Jösses, verkar haft en trevlig vistelse på kvantum...;) Tycker du var bra som lämna tillbaks röret! Hitta present till Noa idag, hoppas ni inte har köpt nåt sånt till honom som vi köpte....=D

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-22 21:31:34

Nä det återstår att se ;)

Det va många som kollade på oss och gav mig sånna där leenden som sa stackars dig. Men han måste ju lära sig att så gör man bara inte! I morgon är Noa ledig och jag tror att han får vara ledig på onsdag med så det blir en heldag i Ingatorp då!

Postat av: Annica

Publicerad 2010-03-22 22:00:57

Elona går inte på onsdag heller, ska till öron, näsa hals då...

Kan ju hoppas vi ses på torsdag, känns som en evighet sen vi sågt hehe!!=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela