Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Börjat jobba lite!

Publicerad 2010-03-12 14:48:25 i Allmänt,

Jag har nu börjat jobba lite extra. Är faktiskt ganska kul att komma ut lite å bara vara Anna en stund! Ingen som tjatar på en eller hänger en i byxorna. Annars när man försöker sätta sig ner och fika så är det alltid någon som vill ha min uppmärksamhet. Jag älskar verkligen mina barn över allt annat på jorden men lite egentid behöver man verkligen få ibland! Skönt också att tjäna lite extra pengar också! Kan behövas! De växer ju tyvärr inte på träd!
Ganska roligt att de gammla tanterna som handlar på jobbet kommer ihåg mig och blev glada att se mig! Full koll hade de på att jag nu mera va två barns mamma med! En del arbetskamrater blev också väldigt glada när jag dök upp. För andra så kanske det kvittade men jag älskar inte alla och jag begär inte att alla ska älska mig heller. 
Måste säga att det är mycket trevlig stämning på jobbet. Vilket är mycket roligt att komma tillbaka till. Kan ju vara lite si och så med det när det är för många tjejer på samma ställe.

Ska jobba imorgon igen och då tillsammans med Anna-Sara! Ska bli väldigt roligt. Har inte träffat henne på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela