Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Utvecklingssamtal!

Publicerad 2010-06-15 22:15:51 i Allmänt,

Tog en promenad ner till dagis för att lämna Noa idag. Han åker på sin sparkcykel så för honom går det undan! Som sällskap hade jag Annica! Vilket alltid är lika roligt och trevligt.
Vädret va härligt och soligt. Hoppas att sommaren äntligen har hittat hit nu.
När jag skulle hämta Noa så tog jag bilen. Skulle vara där en halv timme innan han slutade för det va dax för vårterminens utvecklingssamtal. Va kul att höra att det funkar så bra med för Noa på dagis! Han är en glad och go kille som vet vad han vill och är väldigt mån om sina kompisar, vill att alla ska vara glada å hjälper gärna till om någon har slagit sig eller något. Tänk vad stor han har blivet min söta undebara Noa!
Elona åkte med oss hem från dagis så när jag skulle släppa av henne så ville Noa stanna och leka vilket han då fick göra. Det va första gången han har velat stanna hos någon så utan att jag är med. Annars så har han bara velat att alla ska komma hem till honom. Ännu ett stort steg för min kille!

I kväll har jag haft besök av min vän Ida! Alltid lika roligt att träffa henne men det blir tyvärr alldeles för sällan. Hon hade med sig en jättefin vit Gerbera till mig! Jag blev verkligen glad är inte så van att få blommor precis. Vi hade en trevlig kväll å mycket att tjata om! Å Noa gillar verkligen henne. Hon bryr sig om honom å det är något som han verkligen uppskattar.



*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela