Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Tråkigt

Publicerad 2010-06-18 11:43:21 i Allmänt,

Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på idag. Skulle ha tagit med mig barnen och åkt till Ingatorp en sväng och hälsat på mamma. Men hon är så dålig idag så hon orkar inte med det idag. Hade velat att jag skulle kommet själv men är inte lätt när Roger jobbar och barnvakter växer ju inte på träd som sagt.
Just nu sover Max. Får se om jag kommer på något att göra tills han vaknar. Är så jobbigt att bara vara hemma. Man hinner ju tänka så mycket då. Det bästa är om man har lite att göra så att det finns något som skingrar tankarna lite.

Igår va en kompis här och klippte mitt hår! Så skönt va verkligen på tiden. Har inte klippt mig sedan vi döpte Max å det va i september!
När barnen hade somnat så passade jag på att färga det också så nu kännar man sig lite piffigare ;)

I helgen väntar jobb och drem hack så vi lär väl få att göra men jag gillar att jobba när det är mycket att göra. Tiden går mycket fortare då! Jag ska jobba hela lördagen från 7 ända till 21,15 så tiden får gärna springa lite!
Hoppas att mamma mår skapligt i helgen bara. Är hon allt för dålig så måste jag åka till henne istället. Men håller tummarna för att det ska gå bra.

Hoppas alla får en trevlig helg!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-06-18 16:06:22

Maxens rum kanske skulle få sig en do over? :-D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-21 17:05:52

det skulle det verkligen behöva men orken finns inte. Har svårt att hitta lusten att ta tag i något. Å själv med två barn hemma så är det inte lätt att röja!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-06-21 17:43:56

Vi ordnar det. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela