Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Skärpning!

Publicerad 2010-06-10 15:17:41 i Allmänt,

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera här men nu ska jag göra ett litet försök till detta. Det är lite för mycket i mitt liv just nu så jag har inte motivationen att skriva men ni få trogna läsare jag har HÅLL UT det kommer att bil bättre med tiden!

Idag har jag varit hemma hos Sara å träffat ett gäng med kompisar. Tyvärr så va Max ganska grinig så jag han inte alls med att tjata så mycket som jag ville. Men det är ändå kul att träffas så här. Nu när alla aktiveteter är slut för denna terminen så är vi ett gäng som har tagit för vana att träffas en gång i veckan. Lika roligt för oss som för barnen.
Ska försöka tvinga Annica att ha det hemma hos sig nästa vecka!

Igåår va jag inne i stan och träffade Camilla lite. Vi va på "Kaffepaus" och åt lunch tillsammans med ett par kompisar till henne. Det va jätte trevligt men känner att det skulle vara kul att göra något sånt utan barn snart. Max tycker ju inte att det är så himmla roligt längre. Det va smidigare när han va mindre. Men det va ändå trevligt att komma ut och träffa Camilla lite! Det känns att man har kännt varandra länge!

Å så till det tråkiga också. Mamma är inte alls pigg så jag försöker att komma iväg två gånger i veckan till henne nu. Hade gärna viljat komma iväg ännu oftare men det är inte lätt att fixa med barnen. Barnvakter växer ju inte på träd precis.
Men just nu så är hon i alla fall hemma. Hon får vård i hemmet nu. Vissa dagar är hon jätte dålig och andra dagar är hon lite piggare och orkar vara med lite mer. Även att hon mest är liggande. Man önskar att man kunde säga till henne att det kommer bli bra men tyvärr så går ju inte det. Kan bara krama henne och tala om hur mycket vi älskar henne.
Detta är ett helvete som vi måste ta oss igenom å som man önskar att ingen skulle behöva uppleva. Tur att man har vänner å familj omkring sig som finns där och stöttar när man behöver det. Ni är guld värda!

Ikväll ska jag ge mig själv en egen timme och åka iväg på yoga. Det ska bli skönt å är verkligen något som jag behöver just nu!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-06-10 16:57:22

Tvinga mig är väl fel egentligen då det väl är min tur att bjuda alla... Men jag lovar inget just nu, som sagt vårt hus är inte barnvänligt just nu.... Har ju inget räcke uppe och det e ju där alla leksaker är.... Men ska göra vad jag kan för att det ska bli klart!! Och e det bra väder kan vi ju va ute! Fast med lite spring efter småhuliganer då...=)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-06-10 20:38:08

Tja ett eller två lär det väl bli innan de stänger för sommaren. De har öppet i två v till. Tjoa till om du vill gå dit i nästa vecka.



Allt bra här. Ena foten framför den andra så passerar dagarna.



Allt bra med dig? Tänker på dig ofta.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela