Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Blåsigt!

Publicerad 2010-06-12 22:31:50 i Allmänt,

Å fy vilket väder vi har. Det blåser och regnar om vart annat. Idag har det nästan blåst storm här. Man har ju ingen lust alls att gå utanför dörren.

Av någon konstig anledning så hade jag känningar av gallan inatt. Gjorde ju en op för att jag skulle slippa det men en del kan få ont ändå å med min vanliga otur så är jag nog en av dom som har det. Så det blev en ganska lugn förmiddag för mig. Efter frukosten så spolade jag upp ett mycket varmt bad. Å det gjorde susen, den molnande smärtan som låg kvar försvann. Är så glad att vi har ett badkar, det har hjälpt mig många gånger.

Sen åkte Roger och hans bror iväg och körde cross medans jag fick besök av svägerskan S och barnens kusin Irma. Tänk vad de växer de små! Va roligt att träffas lite. Va väldigt länge sedan vi träffades bara vi. När grabbarna kom hem så blev det pizza för oss allihop.
Tack S för en trevlig eftermiddag!

*KRAM*


(Det åskade inte idag men mellan varven så verkligen vräkte regnet ner)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-06-13 15:12:16

Tack själv. Hade supertrevligt. :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela