Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Älskade farväl

Publicerad 2010-06-30 21:22:29 i Allmänt,

Älskade maka, mamma, farmor, mormor och svärmor.
Tänk vad många ord som kan mena samma person.

I söndags så somnade min älskade mamma in. Nu slipper hon verkligen lida mer. Denna hemska sjukdom som ingen människa borde behöva lida av.
Den sista tiden har varit tung och jobbig för oss alla. Men självklart jobbigast för mamma.

Så nu har jorden förlorat ett av sitt starkaste lysande ljus. En människa men ett stort vackert hjärta. En underbar mamma. En farmor/mormor som älskade och levde för sina barnbarn. En tomhet fyller nu mitt hjärtan, en stor klump av saknad värker i mitt bröst. Min mamma nu jag saknar.
Den smärta jag nu känner kan inte beskrivas med ord. Att aldrig mer få höra hennes röst eller se hennes underbara leende. Den tanken gör mig ont. Smärtan kommer nog alltid att finnas där men blir för hoppningsvis lättar att leva med allt eftersom tiden går.
Så nu jag säger älskade farväl.



*KRAM*

Kommentarer

Postat av: ingela

Publicerad 2010-06-30 22:05:08

det var vacketr skrivet anna!! tänker på dig!!! mänga bamse kramar

Postat av: Annica

Publicerad 2010-07-01 09:18:17

Jättefint skrivet vännen!! Stora kramar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela