Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Sanna 12 år!!!

Publicerad 2010-07-17 23:30:52 i Allmänt,

Idag har vi varit och firat Sanna som fyller 12 år!
Mamma brukar alltid göra tårtan till Sannas kalas men i år är inget sig likt. Pappa sa att han skulle köpa en jordgubbstårta men fick inte tag i någon så han ställde sig och bakade en islället! Vilket han lyckades väldigt bra med! Å Sanna va mycket nöjd. Hoppas att hon gillade sitt presentkort på Mc Donalds!
Vi hade en mycket trevlig dag tillsammans hela familjen även att det är en som saknas oss. Men våra liv måste ju gå vidare vilket jag vet är vad mamma önskade mest.
Sakanden är stor ä jag är så glad och tacksam att jag har min familj omkring mig!
När det började bli dax att åka hem så fick Noa för sig att han ville sova hos morfar istället ;) vilket jag tror är lika roligt för morfar som för honom! Hoppas de sover gott!

Helga! Du betyder så otroligt mycket för mig å jag blev så glad när jag läste din komentar! Började nästan gråta!

HIPP HIPP HURRA FÖR VÅRAN SANNA IDAG!!!



*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela