Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Rullar på

Publicerad 2010-07-14 22:29:47 i Allmänt,

Jag som trodde att allt skulle stanna den dag min mamma lämnade oss men konstigt nog så har den inte gjort det. Dagarna rullar på, som tur är så har jag underbara vänner som finns här för mig hela tiden. Jag är så glad att jag har dom!
I måndags så hade jag en heldag tillsammans med Ida. Vi gjorde ett besök på a6 fortsatte sen till statsparken där Noa fick mata änderna vilket han bara älskar att göra. Sen så va vi på Max och käkade. Hade verkligen en toppendag!
I går så passade vi på att åka å bada en sväng. Va första gången för oss alla i år å för Max så va det första gången någonsin som han badade i en sjö! Det gillade han mammas lille tuffing. Noa badade med även att hanär en riktig badkruka. Sen va det hem å laga middag för Roger skulle iväg och jobba. Han han inte mer än åka så drog ett jätte åsk väder igång. Det både small och blixtrade på en och samma gång! Å regnet bara vräkte ner! Så jag och barnen begav oss några hus bort för att umgås med familjen Alberg. När vi satt där å fikade så ringde min bror och sa att han å Sanna va på väg så vi fik bege oss hemåt. Sen hade vi en trevlig kväll tillsammans!
Idag har pappa varit på besök! Vi har varit och köpt födelsedagspresent till Sanna (Sanna du får se vad på lördag). Sen blev det även idag ett besök i statsparken och på Max! Mycket trvligt!

Tack alla som stöttar mig!!!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sara Hägg

Publicerad 2010-07-14 22:50:49

Hej Anna! Tänkte precis på dig... Skönt att höra att dagarna rullar på.. Vi har precis kommit hem från några heta dagar på torpet.. Har mest varit vid sjön! Jag kan tänka mig att Max gillar att bada =) Vi får bada ihop nån dag! Playan i forserum kanske? Många kramar!

Postat av: helga

Publicerad 2010-07-16 18:23:07

Hej. Jättetrevligt att läsa din blogg. Nu har en vecka gått sedan vi tog det sista avskedet av din mor. Allt var så fint i kyrkan. Det känns tomt och tyst att inte kunna ringa till henne och "blarra" lite, för det gillade vi att göra.Sköt om din familj, och hoppas att ni hittar på något skoj tillsammans i sommar. Kramar Helga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela