Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Horn

Publicerad 2010-07-23 21:24:49 i Allmänt,

Har varit i Horn på lite husvagns semester med min pappa och mina små killar. Roger jobbade denna veckan så han fick vara hemma. Vi har haft ett par lugna och sköna dager med mycket bad och värme. Det va en liten mysig camping vi hamnade på. Noa tyckte det va spännande att gå till den lilla båthamnen och kolla på alla båtar som låg där. Max gillade att spela fotboll på en stor plan som låg precis jämte husvagnen. Han tyckte även att han skulle hälsa på i de andra husvagnarna som låg intill våran. Den lille busen! Blir gansk mycket jagande efter den huliganen!

När vi åkte hem idag så passade jag och Max på att svänga in till Linneryd och hälsa på familjen Svensson! Jag har inte träffat dom på jätte länge så det va verkligen på tiden. Jag som mer eller mindre bodde där när jag va i tonåren. (Hade min häst hos dom)
Tjejerna i huset är nu 17 och 20 år! Inte klokt vad tiden går. Dom satt jag barnvakt åt när de va små!
När jag närmade mig byn å det första jag fick se va en guling så känndes det som att komma hem. En sån härlig känsla! Vi pratade,fikade och självklart så gick vi en runda och klappade om alla hästarna med. Max tyckte att katterna och hundarna va roligare. Hästarna va nog lite för stora för hans smak ;)

Noa stannade hos morfar. Han ville inte alls följa med mamma hem idag.

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: helga

Publicerad 2010-07-24 12:36:39

Det känns som vi pratar med varandra genom bloggen, tack för att du visade mig den i midsommarhelgen, du kan ju läsa och skriva när de små har har lagt sig. Jag sa ju till Roger att han skulle fixa så att Noa "lärde" sig att vatten var skönt och roligt när det är sommar. Att Noa vill vara hos morfar lite då och då betyder jättemycket för båda två.Morfar får en tid då det (förmodar jag)händer lite hela tiden. Noa får all uppmärksamhet ett tag. Roger o du kan ge Max hela er tid.Vi har varit på en "lillsemester",åkte till lidköping och mariestad och skickade runt lite bl.a. lite i Arns fotspår o Läckö slott. Kram till hela din familj Helga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela