Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Tillbaka i vardagen

Publicerad 2010-01-29 13:25:45 i Allmänt,

Roger har nu börjat jobba igen. Så nu är man tillbaka igen. Är lite sliten än men det går på rätt håll nu. Bara såren slutade göra ont med så! Hoppas på att kunna träna nästa vecka. Har i alla fall lyckats gå ner lite till i vikt så där går det också på rätt håll!
Idag så har Noa och jag varit i kyrkan på barnsången. Max fick vara hemma med pappa så att Noa och jag fick göra något själva. Händer ju inte så ofta. Max är ju nästan alltid med oss. På sången va vi en liten men tapper skara som hade gett oss iväg ut i snön. Fatta vilken vinter vi har i år! Det är ju verkligen så här det ska vara! Undra när vi hade en så här underbar vinter senast!

Har skaffat mig en ny liten leksak med!

sony ericsson satio!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela