Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Skrik och tårar :(

Publicerad 2010-01-15 14:46:56 i Allmänt,

Max har kommer in i en period när han bara skriker så fort man ska mata honom. Tror att han har väldigt ont i munnen min lille kille. Inte nog med det så lyckas man ju med att stå på näsan ganska ofta när man ska försöka krypa fortare än man klarar av. Så det är ganska ofta som blodet rinner ur munnen på honom. Tur att det läker fort i munnen.
Noa lyckades ju också slå sig idag när han for runt här och fick för sig att han skulle hoppa soffan å trillade och slog kinden i bordet. Är blå, svullen och fin där nu :(

Skulle ha träffat Elin idag men hon fick förhinder men vi fick besök av Mia istället! Bra ide av henne att komma hit en sväng när Love-Li va på dagis!

Hoppas nu att Max lugnar ner sig snart så att man kan mata honom som vanligt igen! Just nu så sjunger jag alla barnlåtar jag kan komma på för att han ska ha något annat att tänka på. Går ganska bra men är ganska jobbigt att sitta och sjunga hela tiden ;)

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-01-15 21:28:06

Joho då, vi var på öppna å det var skoj som vanligt. Fick med Ebba hem sen med.... Gick bra, men blev tajt för jag hann inte äta innan jag åkte te a6 med syster... Så kan de gå!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela