Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Öppna förskolan!

Publicerad 2010-01-29 13:48:04 i Allmänt,

Efter en stökig natt åkte vi till öppna förskolan!
Max kom på vid halv ett inatt att han va jätte pigg å inte alls ville sova mer. Så Roger gick upp med honom så jag fick sova. Vid två kom han och la honom å då sov han i kanske tjugo minuter innan han började böka igen:( men han sov nog lite till och från tror jag. Det har jag gjort i alla fall!

På öppna va det som vanligt väldigt trevligt. Det är skönt att komma ut lite. Tänkte inte så när Noa va liten. Då satt man mest hemma men man behöver verkligen komma ut å träffa andra mammor som är hemma. Synd att jag inte gjorde det när Noa va liten. Men men man lär sig med tiden.
Vi va bara fyra mammor där idag men vi pratade och hade jätte trevligt medans de stora barnen gjorde armband och halsband av pälor. Max trivdes som fisken i vattnet när han fick krypa runt i ett så stort rum med massor av häftiga leksaker att titta och smaka på!
Det är verkligen tur att de fått igång en så bra öppna förskola här i samhället. Tror att vi är ganska många som gillar det. Å Lena som har hand om det är jättetrevlig å bra med barnen. Hon hjälper dom att pyssla och greja. Å så har vi alltid två små sångstunder en i början och en i slutet! Vilket Noa tycker är jätte viktigt fast han inte sjunger något. Han sjunger bara hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela