Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Operation!

Publicerad 2010-01-12 21:16:05 i Allmänt,

Helgen va kanon trevlig. Va i Ingatorp på lördagen och hos Malin å Benny på söndagen. Noa och Roger va med Benny till Nydala racing och körde gokart vilket Noa tyckte va väldigt roligt. Han sken som en sol när de kom tillbaka. Det vill han helt klart göra om. Att träffa Malin va lika roligt som det alltid varit och är! Den vänskap som man har med någon som har känt en hela livet är helt klart underbar. Jag önskar dig lycka till nu Malin ;)

På måndagen så va det dax för dagis igen. Gick ner och lämnade. Noa åkte på min gamla snöräser ner. Sen gick Annica och jag runt Snuggarp innan vi gick hem. Tog bilen för att hämta på dagis å sen åkte vi till kyrkan där bvc har fixat med en första hjälpen utbildning men inriktning på barn. oa tyckte det va kul när jag la honom i stabilt sidoläge så det fick jag träna på många gånger men det är ju bra! Max tränade hjärt och lungräddning. Han riktigt slätade över dockorna :) såg väldigt kul ut!
Har ju också kört första veckan med gi nu och det känns mycket bra. Vågen visar - 1,9 kilo och måttbandet - 1 cm runt midjan. Det går på rätt håll!

Idag tisdag har jag bara varit hemma. Max har varit grinig idag så det har inte blivet mycket gjort. Snälla Annica tog med Noa hem från dagis så att Max fick sova. När hon kom hit med honom så ville Elona stanna kvar och leka en stund å det fick hon så klart!
Ikväll har vi haft besök av Rogers bror och hans lilla dotter!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-01-13 18:03:46

Gick det bra att hålla GI under helgen med?

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-01-14 21:35:26

Trägen vinner. Det är bara att kämpa på. :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela