Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Kallt!!!

Publicerad 2010-01-08 22:26:01 i Allmänt,

Att det kan vara så kallt ute! Idag så gick vi ändå ut hela familjen för att få lite frisk luft. Blev bara ett varv runt ¨negerbyn¨ men skönt med lite luft.
Annars så har det varit en ganska lugn vecka här. Jobbar på att lära mig allt om detta med gi nu. Känns som att det är något som passar mig. Hittar massor av goda resept hela tiden. Idag blev det baconlindade köttfärsbiffar. Jag kan ju faktisk laga mat :) Hela familjen verkar nöjda med maten i alla fall!

Ikväll är jag ensam hemma. Roger är på kick off med sitt jobb. Imorgon blir det ett besök i Ingatorp och på söndag en tripp till Sjunnen! Undra hur det går med maten i helgen. Lördagen är nog svårast men det löser sig säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela