Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Framåt!

Publicerad 2010-01-24 11:07:28 i Allmänt,

Nu går det på rätt håll! Känner mig mycket piggare nu men har tyvärr ganska ont än så Roger får nog va hemma ett par dagar till å hjälpa mig med barnen. Det är hans kvälls vecka som kommer nu och den är tuffast att vara hemma själv.
I torsdags så va Roger nere och hämtade hem Max medans Noa fick stanna hos farmor en natt till. Jag passade på att vara hemma å ta det lugnt och vila. När de kom hem så hade de med sig en jättefin bukett med blommor till mig. Blev en ganska lugn kväll. Max somnade strax innan åtta men framåt tio  så vaknade han och va jätte ledsen och helt igen täppt i näsan. Blev en väldigt jobbig natt med inte så värst många timmars sömn. Typiskt när jag behövde få min vila.
På fredagen va jag ganska sliten och mådde inte så bra. Hade ont både i såren och så ville inte magen ha mer värktabletter så det va en del kramper i magen med. Vi åkte ner till Tenhult för att hämta hem Noa. Hade inte träffat honom sedan i tisdag så jag kan lova att jag längtade efter honom. När vi kom dit så va det en kille som hängde runt halsen på mig och stor grät å talade om att vi inte fick komma och hämta honom. Tror att det va en reaktion på hem längtan.
Igår så va mina föräldrar här och hälsade på! Fick två jätte fina träd med krukor till köket. Mamma och jag passade på att åka in till a6 en liten sväng.Det va skönt att komma ut lite å få vara lite på tu man hand med mamma. Gäller att ta vara på tillfällena när de finns!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-01-24 23:27:56

Får ta å ses nu, är ju längesen nu ju!!! Miss u!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela