Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Fettkampen!

Publicerad 2010-01-06 21:47:41 i Allmänt,

Nu är 2010 i full gång och så även fettkampen! Har bestämt mig för att testa gi metoden. Har inte testat det innan men det känns väldigt bra! Lite konstigt att inte äta macka till frukosten bara!

Har ett bra motionstips också:
Massor av snö, barnvagn och en 18 kilos kille på en snowracer med jättedåliga skenor så det känns som att dra den på asfalt istället för snö! Det är jätte jobbigt!

Noa har börjat på dagis igen efter jullovet vilket va väldigt poppis. Han tyckte verkligen att det va roligt att komma dit och leka igen. Mysigt med julen men det är ganska så skönt när vardagen är tillbaka och man kommer in i rutinerna igen!

Jag vill också passa på att önska Sara och Rickard en härlig semester å jag är bara LITE avis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela