Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Bio

Publicerad 2010-01-30 22:59:51 i Allmänt,

Idag har jag varit på bio för första gången på många år! Tack vare Annica kom jag iväg. Hon och jag gick på filmen ¨Precious¨en mycket bra film som man blev väldigt berörd av. Det va många tårfylda ögon när ljuset tändes i salongen. Jag hoppas att det är många som går och ser denna filmen.



Precis innan jag skulle åka så kom Rogers föräldrar med en ¨krya på dig¨blombukett från Rogers mormor och moster :) så omtänksamt av dom. (Ska försöka lägga upp en bild på den sen)
Farmor hade med sig en halsduk till Noa som hon hade stickat till honom. Han hade frågat henne om det när han va där och sov över sist. Han va Så glad och talade om för mig att det är en killhalsduk :)
Jag gissar på att han ska ha den på sig när han åker till mormor och morfar imorgon.

Ha en skön helg!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela