Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Bäbis!

Publicerad 2010-01-14 21:19:11 i Allmänt,

Idag har jag varit och hälsat på en gammal kär vän från Tenhultstiden. Hon fick en söt liten son för nästan en månad sedan. Så mysigt med de små men ganska skönt när de har blivet lite större också! Vi hade som vanligt en massa att prata om. Ska försöka träffas lite oftare nu när hon också är mammaledig!

Gi funkar bra och jag börjar komma in i det ganska bra. Har tagit det lite lugnt med träningen nu, vilket man ska göra när man startar med gi och kör rivstarten. Hade planerat att börja träna på berga igen nästa vecka men nu blir det ju op nästa vecka så träningen får tyvärr vänta lite till. Hoppas att jag kan börja veckan där på!

JAG VILL BÖRJA NU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela