Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

2010 är igång!

Publicerad 2010-01-03 21:05:01 i Allmänt,

Ja nu har vi startat år 2010! Imorgon är det dax för Roger att börja jobba igen efter två veckors ledighet och Noa ska till dagis!

Nyårsafton
Fy vad kalt det är ute! Men jag ska inte klaga för jag älskar vinter och snö! Va hemma hela förmiddagen å grejade lite. Roger tog med sig Noa till Nässjö och köpte lite fyverkerier å handlade lite. Han hade också köpt en buket rosor till mig! Min älskling!!!
Vid fyratiden åkte vi till Rogers syster och hennes familj för att äta tre rätters! Mycket trevligt och gott. Blev lax till huvudrätt å det är något som jag verkligen gillar.  Begav oss hemåt vid åtta tiden då barnan började bli väldigt trötta. Max sov som en stock när vi kom hem så det va bara att lägga honom. När det va gjrt gick jag ut till Roger och Noa som va i full färd med att skjuta raketer vilket Noa tyckte va väldigt roligt. Sen däckade han ganska fort i pappas knä! Nyårskvällen blev lugn men vi passade på att gå ut och kolla på raketerna vid tolvslaget.

I helgen så har vi umgåtts med våra föräldrar. På lördagen så lämnade vi Noa hos farmor och farfar och tog med oss Max in till stan en sväng. Sen va vi på Willys och handlade. När vi kom hem så lagade vi inbakad fläskfile som vi bjöd Rogers föräldrar på när de kom hit med Noa. Han fick bandymål och klubbor i julklapp och han hade väntat på att få spela med farmor!
 
Idag har vi haft besök av mina föräldrar. Det blev pizza till middag idag. Mamma och jag passade också på att ta en liten promenad med deras hund. Det va första gången hon va ute och gick sedan hon blev inlagd på sjukhuset innan jul. Det blev bara en liten runda men ändå skönt!

Nu sover barnan och Roger spelar ps och jag kollar runt lite på nätet!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-01-03 22:13:16

Skönt med din mamma!!Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela