Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Yogalates!

Publicerad 2010-02-12 10:33:39 i Allmänt,

Igår va det torsdag igen och som vanligt veckans dos av andlighet ;) Det va ganska många som va på sången. Å som alltid lika trevligt. Vi promenerade ner till kyrkan. Max va så trött att han somnade innan jag hade kört ut vagnen genom dörren :) mammas lille sötis! På vägen ehm tog vi även sällskap med Sara en bit. Vi hade som vanlig sällskap med Annica dit och hem! Är så bra att ha henne!

När vi kom hem så gjorde jag pastasoppa! Mmmm så gott! Senare när Roger kom hem så provade jag på att göra dinkelpannkakor! De blev jätte goda! Så det kommer jag att göra igen!

Sen va det dax att åka till Tenhult för att prova på Yogalates! Kan tala om att jag trodde inte att jag hade så dålig balans. Att jag är ovig visst jag men med träning så ska det väl bli bättre hoppas jag! Gillade verkligen detta passet! 60 minuter gick alldeles för fort. Blev jätte förvånad när hon sa att det va slut! Längtar redan till nästa gång men nu närmast så är det Afrikansk dans på lördag! Är ganska öm i kroppen. Man får ju verkligen tänja ut kroppen! Så det hade ju varit konstigt om man inte hade varit öm!

Sen så hoppades jag på en lugn kväll hemma och det såg lovande ut. Båda barnen somnade snabbt och smidigt. Men klockan nio så hostade Noa och började skrika. Han hade då spytt ner hela sig och sängen :( Så det blev att sanera både honom och sängen. Självklart så vaknade ju även Max då. Å när han ändå va baken så passade han på att kräkas han med. Sen la vi Noa i våran säng och Max somnade i min famn så det va bara att lägga honom. När vi hade bäddat rent i Noas säng så bar vi in honom dit och han har sovit lugnt hela natten, Max med! Hoppas det är över så!

   

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-02-13 21:51:02

Hoppas Noa mår bättre snart. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela